|
Tweet |
SAHA ÇALIŞMALARI MASAYA YATIRILDI
Anahtar Parti Düzce Merkez İlçe Başkanı Muhammed Doğan Kaya başkanlığında gerçekleştirilen haftalık yönetim kurulu toplantısına, Kadın Kolları, Gençlik Kolları ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. Toplantıda bugüne kadar yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirilirken, vatandaşlarla kurulacak temasların artırılmasına yönelik planlamalar da ele alındı.
HEDEF ODAKLI ÇALIŞMALAR SÜRECEK
Toplantının ardından değerlendirmelerde bulunan Anahtar Parti Düzce Merkez İlçe Başkanı Muhammed Doğan Kaya, teşkilatın birlik ve uyum içerisinde çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.
Muhammed Doğan Kaya, "Her geçen gün daha fazla vatandaşımıza ulaşan, sorunları yerinde dinleyen ve çözüm önerilerini sahaya taşıyan bir anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yönetim kurulumuz, Kadın Kollarımız ve Gençlik Kollarımızla birlikte önümüzdeki dönemin hedeflerini istişare ederek yol haritamızı oluşturduk. Düzce'miz ve ülkemiz için aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
VATANDAŞLA GÜÇLÜ İLETİŞİM VURGUSU
Toplantıda önümüzdeki süreçte gerçekleştirilecek saha programları, üye çalışmaları ve teşkilatlanma faaliyetleri de görüşüldü. Anahtar Parti Düzce Merkez İlçe Başkanı Muhammed Doğan Kaya, toplumun her kesimiyle güçlü iletişim kurmaya devam edeceklerini belirterek, Düzce'nin ihtiyaçlarını merkeze alan bir siyaset anlayışıyla çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti.