|
Tweet |
ÖĞRETMENLER HAKLARINI TALEP EDİYOR
CHP Payas İlçe Başkanı Erdinç Keskin, açlık grevindeki öğretmenlerin yeni bir ayrıcalık istemediğini, yıllar içerisinde kaybettikleri hakların geri verilmesini talep ettiklerini ifade etti. Eğitim emekçilerinin yaşadığı mağduriyetlerin giderek büyüdüğünü belirten Keskin, öğretmenlerin taban maaş ve atama süreçlerine ilişkin beklentilerinin uzun süredir karşılık bulamadığını söyledi.
Keskin, hak arayan öğretmenlerin taleplerine çözüm üretilmesi gerekirken baskı ve müdahalelerle karşı karşıya kalmasının kamuoyunda rahatsızlık oluşturduğunu kaydetti.
EĞİTİMİN TEMELİ ÖĞRETMENDİR
Öğretmenlerin yalnızca öğrencileri değil, ülkenin geleceğini de şekillendirdiğini belirten Erdinç Keskin, eğitim sisteminin en önemli unsuru olan öğretmenlerin ekonomik ve mesleki sorunlarla mücadele etmek zorunda bırakılmasının düşündürücü olduğunu ifade etti.
Keskin, "Bir ülkede öğretmenler geçim sıkıntısı, adalet arayışı ve mesleki hakları için açlık grevine başvurmak zorunda kalıyorsa, bu durum hepimizin üzerinde düşünmesi gereken ciddi bir sorundur." ifadelerini kullandı.
ÖĞRETMENİN SESİ DUYULMALI
CHP Payas İlçe Başkanı Erdinç Keskin, eğitim emekçilerinin hak ettikleri değeri görmesinin ülkenin geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek yetkililere çağrıda bulundu.
Keskin, "Öğretmenlerimizin sesi duyulmalı, verilen sözler tutulmalı ve haklı talepleri bir an önce karşılanmalıdır. Çünkü öğretmenine sahip çıkmayan bir ülke, geleceğine de sahip çıkamaz." şeklinde konuştu.